Nemá ani smysl příliš se rozepisovat. Sami se podívejte na obrázek. "Já volit nemůžu, vy ano!" teskní smutná malá holčička.
Čerstvá kampaň České strany sociálně demokratické útočí na city. Útočit na lidi přes děti vždycky zabere, to vědí všichni marketingoví odborníci. Jaroslav Tvrdík ze socdem tedy neváhal a udělal radost svému bossovi zneužitím jedné holčičky ve finále předvolební kampaně.
Sociální demokracie je prý naše jediná šance na budoucnost. Volte ČSSD, když si to myslíte.
Řekněte, komu z nás se neotevře srdce, kdykoli vidíme malé děti, a kdo z nás by jim nesplnil první poslední, pokud je to v naší moci? Jenom nelida, jinak to spolehlivě zabere nejen na citlivé ženy, ale i tvrďácké chlapáky. Máme to zakódováno kdesi v genech.
Přesto doufám, že leták nezabere, i když jinak splňuje vše, co by dobrá kampaň měla mít, aby zapůsobila. Paroubkův podlý trik přichází příliš pozdě. Oranžovorudá růže původně sázela na to, že nás všechny zastraší, pak na laciné handrkování se o žloutky a bílky. Teprve pár hodin před otevřením volebních místností sázejí na naše emoce: naštěstí se jejich nový trik už k mnoha lidem nedostane.
Musel jsem to tady ale zaznamenat. Paroubkův nohsled Tvrdík má totiž pravdu: mohlo by to fungovat. Tlustý hnusný Paroubek odpuzuje, malá trpící holčička vzbuzuje soucit, zájem a… souznění. Ano, volme ČSSD, když je to jediná možnost, jak trpící dívce pomoci.
V reklamní branži ovšem platí i další neúprosné pravidlo. Zneužívání dětí v reklamě bývá považováno za jednu z obzvlášť nechutných a odsouzeníhodných praktik komerční komunikace.
Když už se Paroubek snížil i k prznění dětí, těsně před otevřením volebních místností přiznává nejenom, jak mu teče do bot, ale také, že je kdykoli v budoucnu schopen ještě větších prasáren.